JOM SINGGAH!!

Saturday, November 13, 2010

Izzah Ada 2 Barbie Dolls

Izzah pun ada koleksi anak patung Barbie dah. siap jadik barang wajib di bawa ke tempat tidur tu.. Mama la jadi tukang angkut...he..he


Mula-mula tu Babah beli satu je.. Barbie yang ballet ni.. Tapi Barbie yang ni paling murah lah. Sebab tu kaki tangan dia tak ada sendi. So.. tak leh pusing gerak-gerak.. keras je...ha..ha
Pastu.. bila Babah tengok Izzah suka sangat dengan Barbie tu so Babah belikan lagi satu patung Barbie!

Patung Barbie yang kedua ni memang mahal lah sebab ada banyak sendi. Izzah suka sangat pusingkan kaki tangan Barbie ni macam gaya.


Tapi patung Barbie Izzah ni belum ada nama lah. Apa agaknya nama yang sesuai nak bagi diaorang?


Yang rambut perang nama Paris dan yang rambut hitam nama London boleh?

2 comments:

  1. kalo siratu, sah2 dia letak nama pinky

    ReplyDelete
  2. mamasyaza, izzah belum terer cakap sebab tu mama je yang beriya bagi nama pelik-pelik tu..he..he

    ReplyDelete